Theo nummer zoveel ...



Zoveel leuke stofjes in mijn rekken...
Maar jammer genoeg zo weinig tijd...
 
Een tijdje geleden kwamen deze leuke stofjes van Cotton and Steel uit.

Ik ben al heel lang fan van dit merkje.
Designs van de 5 verschillende designers zijn altijd mega.
Persoonlijk vind ik de stijl van de ene designer al beter dan de andere.
Maar dat is persoonlijke smaak.

Ik zou ze wel allemaal willen verwerken.
Deze van Sarah Watts had ik al een tijdje aan de kant liggen.
Omwille van de kleine subtiele konijntjes in de print ging dit Cas zijn paashemdje worden.


Enkele weken na Pasen is het dan toch eindelijk gelukt.
En zeg nu zelf...
Konijntjes kunnen altijd en deze zijn zo subtiel dat ze zeker altijd kunnen.

Kijk zelf maar eens.



Katoentjes en Jongens veel originele patroontjes zijn er niet.
Dus ik greep nog maar eens naar mijn ZONEN09 bakje en haalde daar de THEO uit.
Er bestaan veel patroontjes voor jongenshemdjes.
Ik blijf gaan voor de THEO omdat deze als gegoten zitten op Cas zijn smal lijfje.
(je kan een standaard en een smalle versie kiezen bij de patroontjes van ZONEN09)

Deze keer maakte ik Smal 122. Hij zit net goed. Misschien volgende keer een klein beetje verlengen.


 
stofje : cotton+steel Sarah watts - maps grey
patroontje: Theo Zonen09

2 opmerkingen:

  1. Tof hemdje!De meesten praten over de Theo als of het een super gemakkelijk hemdje is om te maken maar ik vind dat persoonlijk niet,heb hem 1 keer gemaakt voor mijn tienerzoon.Heb wel 2 keer uit LMV een hemdje gemaakt en dat ging veel vlotter...maar ik geef niet op hoor.Heb zelfs vorige week de mannenversie aangekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. niet opgeven :-)
      bij mij is de theo vooral populair omwille van de pasvorm :-D

      Verwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.