oei mijn zoon groeit......




Cas ondertussen al BIJNA 7!

Hij groeit, en groeit en groeit nog meer...
Aub, STOP met groeien!!!!!

Zijn kleerkast wordt minder rijkelijk aangevuld als die van zijn zus.

Na een grote opkuis van zijn kast, bleef er niet veel over.

Het bandwerk kan dus beginnen.

#1 bandwerk --> T-shirtjes!

Grote jongens van BIJNA 7, zien niet meer graag alle printjes.
Dit probleem had ik hier ook al. Toen was hij een grote jongen van bijna 6!

In de laatste LMV stond er een leuk simpel T-shirtje met een V-kraag! Quin T-shirt.

Meestal neem ik voor T-shirtjes altijd het zelfde patroontje. De Billie van Zonen09. Dit omdat ik niet hou van patronen overtekenen en omdat deze een perfecte pasvorm heeft.
Ik moest een maat groter nemen dus moest zo wie zo een nieuw patroontje over tekenen.
La Maison Victor lag net open voor mij.
Dus hoppaa de quinn dan maar!


ik nam maat 122-128.  Ik was een klein beetje bang dat deze veel te groot ging zijn.
Het uitgeknipte stofje leek enorm.
Zijn vorige maat bij de billie van zonen09 was 116.


Maar eenmaal hij deze aan had: PERFECT!
OMG hij wordt echt groot!


Qua stofkeuze is Cas helemaal niet gemakkelijk! Maar deze panelen van Stenzo vielen wel in de smaak!
De kip en de aap zijn zijn favoriet!
Ik vind de zebra wel leuk!
En jullie???


Lieve Cas, grote jongen van bijna 7!
Je mag nu even stoppen met groeien!


patroontje: Quin Tshirt : LMV
Stofjes: Cas&Nina

1 opmerking:

  1. Wat een mooie t-shirts :)- èn een superleuke knul... wees maar blij dat hij zo goed groeit, mijn zoon van ook al flink 6 groeit maar niet... hij draagt nu voor de 3e zomer op rij t-shirts maat 98 en misschien deze zomer een paar 104. En ik wil ook leuke t-shirts voor hem naaien !!! :-) :-) Gelukkig heb ik er nog 3 anderen die wel groeien als kool ...

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.