The Battle Of The Blogs 2

23:07


Bijna 2 jaar geleden vond de eerste editie van BOTB plaats.
Bijna 2 jaar later de 2e editie! En ik kan nu al verklappen: AMAI wat is dat? Wat een super prestaties ...

Zoals de eerste keer lanceerde ik ook nu een oproepje. Uit de 100den mails koos ik 10 kandidaten.
Geloof mij niet makkelijk.
Jullie zijn allemaal zo goed en bijzonder op jullie eigen manier.
Sommige blogsters kende ik persoonlijk, andere enkel van hun blog te volgen en er waren er ook een aantal verrassende nieuwen voor mij bij!
Ik heb iedere blog open gedaan en mij gebaseerd op stijl, moeilijkheid en ook heel belangrijk foto's!


Dit is mijn TOP10:

1. Miranda B

Miranda kan echt toveren! Uit 1m stof toverde ze maar liefst 4 outfitjes!
Kijk maar hier , hoe ze dat deed!



2. Inge M.




Inge ging te werk met een van mijn favoriete tricot stofjes!
Ook benieuwd wat zij ermee deed?


3. Els B.



De straffe dame die ervoor zorgde dat ik tule precies toch wel heel mooi ga vinden.
Benieuwd naar haar creaties?

4. Delphine H.

Als ik dit stofje voor haar aan het knippen was had ik nooit verwacht dat ze dit ermee zou maken!
Ik ben alvast fan. Net als mij ook benieuwd naar meer foto's?

5. Sara U.



Denk je dat dit nog schattiger kan worden?
Ik ben alvast benieuwd naar meer...


6. Karen



Worden jullie hier ook niet vrolijk van?
Meer happiness??? Kijk snel naar de rest van haar foto's

7. Rineke F



Flowers for twins... Als dat niet schattig gaat zijn.

8. Isabel L.


Ook deze combinatie had ik niet zien aankomen! Tot nu toe al meer dan geslaagd.





Zie ik dat stofje in haar jasje ook nog terug komen ???
Sofie ging er weer volledig voor.




En dat het niet altijd kledingstukken moeten zijn dat bewijst deze dame.


Zondag 2 april gaan er 5 dames naar de volgende ronde!
Een ronde waar ze hun eigen stad gaan verdedigen met een naaiwerkje en foto's!
Spannend allemaal!

Maar voor het zo ver is moeten WIJ (ja wij allemaal) ervoor zorgen dat we een top 5 hebben.
Niet gemakkelijk he, met 10 toppers!

Hoe gaan we te werk?
Ik heb een secret team klaarstaan die jury gaat spelen. 50% van de stemmen komen van hun!
De andere 50% komen van jullie.
Hoe ? Gewoon hieronder aanduiden wie jij graag naar de volgende ronde zou willen zien doorgaan!
Zo simpel gaat dat.


Zaterdag avond worden alle stemmen bijeengetseld + de punten van de jury erbij en hop we hebben een top 5!


Maar er is meer. Tot aan de volgende ronde krijgen jullie 10% korting op de stofjes van ZNOK en MONALUNA.
Dit zijn al de stofjes die deze straffe dames verwerkt hebben in deze eerste ronde.
Gebruik de code BATTLE op deze site



Veel plezier en succes ALLE 10


xxxxx

31 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Miranda B van Inspinration en Karen (mag ik er 2 kiezen?) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Miranda! Zo veel kledingstukken uit 1 meter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eh....ik heb het stemformulier ingevuld....dan hoef ik hier toch de namen niet te herhalen ?
    leuk initiatief , overigens !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, jammer dat ik maar op 1 kan stemmen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Miranda haar werk vind ik super! De andere ook maar ik kan niet op iedereen stemmen 🤔

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga voor Els B. :)
    Al vind ik Sara ook super top! Maar die gaat genoeg stemmen krijgen, daar ben ik zeker van. Dus ik ga voor de "underdog" waar ik helemaal weg van ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb lang getwijfeld maar voor mij is Sara U deze keer de mooiste <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh zeg, wat een geweldige creaties allemaal!!! Zooooo moeilijk om te kiezen!! In elk geval allemaal al heeeeeeeeeeeeeel erg geslaagd vind ik hoor, ik ben zwaar onder de indruk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.