Heerlijke Finch Dress

04:57
Het gaat snel in patronenland.
Ik vlieg hier van het ene geweldig patroontje naar een weer nog geweldiger...
Mijn naaimachine draait op volle toeren...

Vandaag is het weer de beurt een Suz van Sewpony.

Ik kan al verklappen dat ze niet stilzit en dat er nog enkele toppers op ons gaan afkomen de volgende maanden.

Vandaag brengt ze de FINCH DRESS uit.
Een luchtig jurkje met verschillende mouw en taille opties!


Een pdf patroontje vanaf maat 12maand tot 12jaar!

Omdat ik al in de zomermood ben , ging ik voor de mouwloze versie.


Nina zit tussen de 2 maatjes 5Y en 6Y. Ik besloot een 6Y te maken.

Achteraf maakte ik ook nog een 5Y.

De een zit wat losser dan de ander maar alle 2 geweldig.


Kijk zelf maar.




Je gebruikt best een soepelvallend stofje voor dit jurkje.
Een rekbaar jersey stofje kan ook. Deze dame bewees dat!


Van achter een leuke sluiting met lintjes, geen gedoe met ritsen





Het patroontje is vanaf vandaag beschikbaar bij Sewpony.
Op dit moment nog enkel te verkrijgen in het Engels. Maar ze komt zeker ook uit in het Nederlands. (gewoon wat geduld hebben)






Bestel je vandaag morgen of overmorgen (tot 13u) dan krijg je een korting van 15% met de code #FINCH15
There will be a 15%discount with code #FINCH15 which will be valid for 48 hours (til Friday 15 at 9pm).

stofje : LELASTOF

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.