Omkeerbare Cicero

Zoals beloofd hier,
Nu een volledig omkeerbare Cicero!

Het is niet veel moeilijker dan de cicero hier beschreven.

Wat wel moeilijk was:
Het vinden van een omkeerbare rits!

Dankzij een tip van haar, kwam ik uit op dit winkeltje.

Hier verkopen ze omkeerbare trekkertjes en ritsstoppertjes.
In een mum van tijd kan je een gewone rits omvormen tot een omkeerbare rits!

Deze madam legt snel even uit hoe!

Om uw vest omkeerbaar te maken , maak je gewoon 2 identieke vesten en je zorgt er gewoon voor dat er geen naden zijn.
Er zijn 101 manieren om dit te doen.
Ik maakte gebruik van een keergat aan mijn kap (of collar).

 

Gestreepte stof: froy&dind - Cas&Nina
Vliegentuigen stofje : froy&dind: Cas&Nina
Rits en omkeerbare ritsdeel : K-Bas

2 opmerkingen:

  1. Heel tof! Dit ga ik zeker onthouden voor de volgende Cicero die ik maak ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk gevonden! omkeerbaar vind ik altijd leuk om cadeau te geven, dan kies ik een opvallend en een rustig stofje en kan de ontvanger (of de mama) kiezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.