Strikjestijd.....

Ze wou een strik!




Nina is helemaal into strikjes.
Maakt niet uit waar, hoe groot of hoe... Zolang er maar strikjes zijn!

Ze koos zelf haar stofje.
Eentje uit de collectie Tall Tales van BirchFabrics.
Een biologisch merkje.
De kwaliteit hiervan is super.
Super zacht, de kleuren zijn helder en blijven dit ook na het wassen.



Ik nam nog maar eens het Tinny patroontje van Straightgrain naar boven.
Dit omdat ik niet graag patroontjes over teken.
En omdat basis jurkjes , basis jurkjes zijn. Dus het maakt niet echt uit welk patroontje je neemt indien je ze zelf gaat aanpassen.
Ondertussen heb ik de Tinny al zoveel keer gemaakt dat ik weet wat ik moet versmallen of verlengen of verkorten om deze zo goed mogelijk te laten aansluiten aan Nina haar lijfje.

De strik werd verwerkt aan het bovenpand.


Heel simpel eigenlijk.
Maar wel een leuk effect.

Geniet maar mee...




3 opmerkingen:

  1. Dat ik dit nu eens zooooo'n prachtige versie vind hé! Wauw, origineel ook, met die strik! Dat ga ik ook eens proberen. Ik trek je aan je oren als ik een hulplijn nodig heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. En super knap gedaan met die strik. Je schrijft het zo simpel op maar volgens mij is het toch ingewikkelder. In ieder geval ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.