Stofjes gekozen door een jongen van AL 6jaar...

Jongens van AL 6jaar....
Hebben jullie ook zo iemand thuis rondlopen?
Niet gemakkelijk om nog een COOL stofje te vinden.
Als er geen Spiderman of Pockemon op staat is het niet COOL.


Elk stofje dat ik koos...
BWERK, dat is voor meisjes..
BWERK, dat is voor babies
BWERK, dat is stom....
.....

Daarom liet ik m zelf maar kiezen...
Kiezen uit mee dan 200 stoffen.
Ik ging uit van een negatief resultaat..
Maar hij koos toch een aantal COOLE stofjes..


Hier Cas zijn lijstje voor COOLE jongens...


1.

De dino's van Timeless Treasures blijven hier scoren


.
Ik maakt hier nog geen kledingstuk uit voor hem.
Wel een aantal kussenslopen.
Eentje nam hij trots mee naar school als leeskussen.


2.

Insecten en andere vieze beesten zijn blijkbaar ook heel COOL.
Dit stofje combineerde ik met oker geel.
Ik maakte voor hem de SEMPER Sweater van Sofilantjes

.
3.

Deze Haaien van BirchFabrics.
Haaien + Zwaarden.... Moet ik meer uitleg geven???


Wat ik met dit stofje maakte kunnen jullie hier lezen.


4. 


Deze zijn alle 2 even leuk!
Ik ben er nog niet uit wat ik hiermee ga maken.
Denk aan binnevoering van een jas.
Lars van Zonen09

Eventueel Raglan trui met een katoenen voorpand.

    




    


















5.

Ook een gedeelde plaats voor deze stofjes.






Ik denk dat ik deze combi ga houden om te twinnen.
Deze ga ik gebruiken voor een jurkje voor Nina.
En dan deze een Theo voor Cas.
Of zou ik het andersom doen????



6.

Een jacquard stofje van Froy and Dind.
Hier kunnen we niet veel mis mee doen.


Truien hebben we nooit te veel.
Daarom een Mitch Sweater



7.

Ook deze van Froy and Dind mocht mee in zijn lijstje staan.
Een dikke warme winter sweater.





Voila Cas zijn TOP7.
Welke vinden jullie leuk?







3 opmerkingen:

  1. grote fan van de bugs van lillestoff (zowel ik als de bijna 5,5-jarige waarbij het vooral cool moet zijn :-p)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn stoere dames zijn ook nog wel te vinden voor een paar van deze stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, ik had nooit haaien en zwaarden in het derde stofje gezien! Allemaal supertoffe stofjes. Het laatste zou ik zeker zien zitten voor mezelf!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.