stofjes, stofjes en nog eens stofjes....


Tijd voor nieuwe stofjes...
En het zijn er veel, heel veel...
De eerste die toekwamen waren deze tricootjes.
Liefde op het eerste gezicht..
Stofbreedte 150cm
Materiaal goed stevig. (dat heb ik graag bij tricot stofjes)
En glitterafwerking.
Verliefd op alle 3 de printen.



De zwarte werd zeker iets voor mij. Een haltertop of jurk..

De roze met roos-kopere triangles iets voor Nina.

Ondertussen kwam uit dezelfde reeks nr 4 ook binnen

Prachtig toch.

Ikzelf verwerkte er al 2 van de 4.

Nummer 1 werd de HOPPE JUMPSUIT van straightgrain en 128

Ik moet toegeven ik was niet volledig overtuigd. Ben geen fan van laagvallende broeken.
Maar ik ging er toch voor , we zullen wel zien...
En amai.... BOENK FAN!
De jumpsuit staat haar geweldig!




Nr 2 werd een gepimpte Billie van zonen09
Patroontje Billie maat 98 , lange mouwen met lange boorden. (eens alba fan , altijd alba fan  :-) )
en een rimpelrokje eronder.
Snel , eenvoudig maar zo schattig...






Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.