Kleine jongens worden groot...

En dan is het zo ver...
Het kleuter zijn is gedaan...
Bijna 6 jaar...
Afgestudeerd...
Grote jongen....
Proclamatie...
Speciale dag...




Cas kwam thuis en zei: "De juf heeft gezegd dat wij onze mooiste kleertjes moeten aandoen op ons feestje!"
Ik hoor enkel:"Mama, je moet nieuwe mooie kleertjes voor mij maken!"

Voor jongens is het net iets moeilijk origineel te blijven.
Ik koos voor een Jacob en Theo van Zonen09, daar scoor je altijd mee!




De Theo maakte ik uit een biokatoentje van Birchfabrics. Love on richter scale.
Tegenwoordig is het heel moeilijk om nog een stofje te vinden die zowel Cas als ik mooi vinden.
Maar deze vechtende vissen waren een succes.
De Jacob uit een shetland flanel van Robert Kaufman




Het weer was enkele dagen voor de proclamatie redelijk triestig dus ik was wat in een herfst-mood.
De dag zelf had ik hier al spijt van. Want net die dag besloot de zon om toch nog even te komen piepen.





4 opmerkingen:

  1. Ik ben zoooo fan van dat setje! Proficiat met je grote jongen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En hij zal wel mooi gekleed geweest zijn! Proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, prachtig! Zo mooi, dat hemdje <3 . De jongens mogen ook in de watten gelegd worden, en dat is bij deze goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.