zondag 16 augustus 2015

Little Princess

Er was eens een klein prinsesje......

Het klein prinsesje werd groter en vond dat ze nu zelf inspraak had op haar kleding.
Dit wil zeggen: veel roos, veel glitter en vooral een hoog prinsesgehalte...





 Het stofje van Monaluna- POEM : volledig haar ding. (En gelukkig ook die van mama.)
Een zijdeachtig biologisch stofje.

* Roos CHECK
* Glitter - er komt goud in voor dus ook een hoog bling bling gehalte - CHECK






Dan nog een leuk patroontje.
Met kerstmis een hele tijd terug kreeg ik van mijn zus het boek -HOMEMADE mini couture- cadeau.
Ik moet toegen op het eerste zicht vond ik het boek maar niks. ("sorry zus")





 Maar ondertussen een grote Fan van het boek! :-)

Deze keer ging ik voor het jurkje Candy Cane.
Simpel maar toch prinsessie.

* Patroontje CHECK




 Mama content CHECK








Kleine Prinses Nina content CHECK



 De crocks??????
Wel euhm jaaa....   Die horen er ook bij volgens de kleine prinses !
En ik dacht: Tis vakantie , waarom niet....






Lieve groetjes uit CROATIE
Deborah

5 opmerkingen: