Panda's in the summer

 

Zomer outfitjes...... Wie wordt daar niet gelukkig van!

En nu enkel nog de zon!!!!

Het roze stofje met de panda's van cotton + steel had ik al even aan de kant gehouden. (alsook de mint kleurige versie, deze is voorzien voor Cas , een THEO van zonen09)


De stofjes van Cotton+Steel zijn mijn favorietjes! Ik hou van hun details ( net zoals de mini panda's in dit stofje)

Het roze stofje , uiteraard voor Nina werd een leuk simple kleedje. Meer had dit stofje niet nodig.
Als basis gebruikte ik het ILEANA jurkje van Compagnie M.
Deze gebruik ik heel vaak. Je kan er echt alle kanten mee op!






Het bovenpand daar knipte ik het patroon aan beide kanten open. Om later een strook gerimpeld stofje ertussen te naaien.
Het gerimpeld deeltje of de fronjes is enkel een rechte lange strook dubbel gevouwen en gerimpeld.








Rokje een gewoon rimpel rokje dus ook een rechte strook. 2x stofbreedte - 2x12cm. (de 2 x 12 cm gebruikte ik voor mijn fronsjes)



Dit wordt zonder twijfel een van haar favoriete zomerkleedjes!








6 opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.