Alles wat in katoen lukt , proberen we ook uit in tricot!!! Pamperzakjes in tricot!

Een pamperzakje is het perfecte geboortecadeau.

Dit was dan ook een van de eerste dingen die ik wilde leren maken.
Het zag er allemaal zo simpel uit.
Heel makkelijk te volgen volgens haar tutorial.
Alleen vond ik mijn afwerking niet wat het moest zijn.
Door mijn gebrek aan ervaring zag mijn biaise-lint er heel slordig uit.
Recht stikken was mijn ding niet.
Ik had ook nog niet genoeg garen dus de juiste kleur garen bij een biaise-lint vinden was altijd een gesukkel.
Ook lukte het omplooien van mijn lint niet goed waardoor mijn zakje er helemaal niet zo mooi uit zag.
Ik moest iets vinden zonder LINT.


ZALIG!!! Dit ging ineens veel sneller en het resultaat was 'alsof ik nooit iets anders gedaan had  :-)


Ik ben begonnen met  het pamperzakje van Zsazsa .
Na een beetje surfen kwam ik uit op  het pamperzakje van Eloleo die eigenlijk gebasseerd is op het pamperzakje van Zsazsa.
















                        Stofje van Cas&Nina (Robert Kaufman)                                                           
Maar toch was ik nog niet content!
Er was nog 1 ding dat mij stoorde.....
Deze pamperzakjes zijn in katoen. Zoals de meeste onder jullie weten werk ik het liefst met tricot!
Straks zien jullie hiervan het resultaat en dit is dan ook het resultaat van mijn eigen eerste tutorial : Pamperzakjes in tricot!



Pamperzakjes in tricot? Zou het lukken?

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.