EXIMIA SWEATER + GIVE AWAY

01:23


Oh wat hou ik van patroontjes die snel ineen zitten EN ook nog eens mooi zijn!
Deze Eximia van Sofilantjes is er weer zo eentje.






Je hebt de kids en de womans versie! Laten we weer lekker twinnen!!!!! (en ja hoor dit deed ik natuurlijk weer)



Je hebt 3 verschillenden lengtes. (kort medium en lang)
Ik koos voor de lange versie met lange mouwen.


Het stofje is een stofje van WILD VAN STOF! een jacquard stofje met zilver die niet enkel mooi is aan de buiten kant maar ook aan de binnenkant. Daar maakte ik gebruik van voor Nina haar versie!
(foto's volgen)




Wil je graag dit patroontje graag winnen?
Of ben je net als ik ook fan van dit leuk stofje?
Ga dan snel naar WILD VAN STOF hun instagram pagina. Daar maak je kan op dit patroontje.
Op mijn instagram pagina kan je zien hoe je dit stofje kan winnen!



Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.