Ook superhelden dragen superjurkjes! + GIVE AWAY!



Zomer is hier ten huize Cas&Nina = Leuke jurkjes = Solis dress van Sofilantjes.

Nina is zot van bloemetjes en eekhoorns.
Je ziet dus al onmiddellijk dat deze serie van Lillestoff een topper is!



 
Het paneeltje met de eekhoorn is +-50cm hoog. En omdat Nina tegenwoordig enkel nog cirkelrokjes wil, kon ik niet anders dan deze in het bovenpand te verwerken.
Het combi stofje met de bloemetjes , daar kan je alle kanten mee uit daar de bloemen alle richtingen staan.
Het derde stofje is een combi stofje met enkel eekhoorns. Deze staat ook al op planning in een ander projectje!
 

 
 Een open rug en een zwierrok dat zijn tegenwoordig Nina haar eisen om een jurkje te doen slagen.
Ik kwam niet verder dan weer een Solis!
Sorrryyyy...   Maar geef nu toe, de Solis blijft TOP!
 


 
 
Om de zomer mooi in te zetten geef ik graag een pakketje van deze leuke serie van lillestoff weg.
Een pakket van meer dan 2.5m
57cm paneel
1m tulpjes







1m eekhoorntjes
Wil jij graag zo een pakketje winnen?
Doe dan snel mee aan mijn actie op IG

Op zaterdag 26 mei om 20u laat ik weten wie dit pakketje mag ontvangen.
Voor diegen die uit de boot vallen.
Geen paniek. Door mij op fb een pbje te sturen kan je de stofjes nog aankopen.
8 euro voor het paneeltje van 57cm
15 euro /meter voor de ander 2 stofjes.










Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.