Blogtour #2 Katrien haar top 5 + GIVE AWAY!

Op dag 2 van onze blogtour stel ik u een 2e straffe madam voor : Katrien Creemers van Kaatjesnaaisels.

Ook zij is een van de eerste blogsters die ik volg. Ik werd vooral aangetrokken door haar leuke kraagjes en fantasietjes in haar bovenpandjes. Leuke simpele jurkjes met zachte kleurtjes maar met net dat spikkeltje extra.

Er is 1 jurkje van haar dat mij het meest bij blijft. Ik was er toen verliefd op en ben er nog steeds verliefd op. Je ziet het hier.

Ook katrien koos een top 5 en maakte met haar favoriet stofje iets heel leuks.
Hier kan je haar top5 + creatie bekijken.




Ook uit haar top5 kunnen geven wij een meter weg.
Hier beneden kan je meedoen !! succes.

a Rafflecopter giveaway

7 opmerkingen:

  1. Ik zou er uren over doen om een top 5 samen te stellen, zo veel moois in uw winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al lang fan van zo'n zomers bloesje! En dan zeker in zo'n prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. doet me zin krijgen in de zomer. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou trouwens voor de walvisjes gaan. Is hier al volledig opgenaaid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het heel leuk zomers bloesje...het maakt de lente- en zomerkriebels nog intenser! Ik zie deze outfit voor mezelf perfect zitten.
    Als ik mag kiezen uit jouw top 5 kies ik zonder twijfel voor het stofje 'Cotton + Steel Clover Meadow Copper'. Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.