Pimp up Jules zijn koffer



Een tijdje geleden kwam Jules de klaspop logeren.
Omdat we vonden dat hij een lelijk koffertje had (SORRY Juf Wendy) en omdat ik stiekem jaloers op deze koffer was. Besloten Nina en ik Jules eens in de watten te leggen.

Het koffertje was een feit en we waren heel tevreden over het resultaat. (Reminder voor later: als je tevreden bent BLIJF ER DAN VAN AF)

Ineens een geweldig idee: LATEN WE JULES ZIJN NAAM FLOCKEN!!!
En daar ging het mis. Flocken had ik beter in het begin gedaan  en niet op een afgewerkt product.
Bij het opstrijken raakte mijn hete strijkijzer enkele seconden te lang de rits. Met als gevolg , volledig gesmolten en enkele gesmolten plastiekresten op het mooie ribstofje van Lillestoff.

Ik kon wel wenen!  ( lees: ik heb geweend!)
 

Nina was zo fier om de dag erna iets te mogen afgeven. Dus ik besloot om 22u nog snel de rits te vervangen. Snel : enkele gesmolten deel eruit knippen en andere rits ertegen.
Was dit een goed idee? NEEN, absoluut niet!
Er zat een halve nieuwe rits in maar heel stabiel was m niet en ik was er zeker van  dat deze niet ging houden.


Maar voor Nina maakte het niet uit. De koffer was perfect en deze moest en zou mee naar school gaan.





Jules kreeg ook een nieuwe trui.


Maar wat we hadden verwacht is ook gebeurd. De rits had het einde van de dag niet gehaald.

Niet erg we maken dat wel!!!
 

 
(Dit klonk heel eenvoudig in mijn hoofd, maar de realiteit was anders)

Na enkele uurtjes gesukkel heb ik de schaar er maar in gezet en deze een beetje gepimpt!





En omdat volgens Nina Jules geen sportkledij had maakte we snel een sportoutfitje.





Voila Jules kan er weer tegen.....

3 opmerkingen:

  1. heel leuk gemaakt, Jules en de juffrouw zullen blij zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Die sportkledij vind ik helemaal geweldig :-)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh super leuk, hier komt Jules binnenkort ook op bezoek, en omdat de papa ook turn meester Is in de school zou een turn outfit natuurlijk geweldig zijn heb je zelf een patroon uit getekend en welke maat draagt Jules, want nu ben ik echt gemotiveerd om er aan te beginnen se :)

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.