In Love.... The Amare dress





Er waren eens 2 prachtige stofjes op zoek naar een leuk patroontje!

Ik had al snel mijn oog laten vallen op de stofjes van Meldodie Miller's nieuwste collectie PICNIC





Ik had al moeite met het kiezen van welk printje ik zou nemen.
Zou ik gaan voor blauw of rood?


Ik ging 2 printen combineren.
Dus de appeltjes met het geometrisch printje. Maar welke kleuren. Vind ze allemaal mooi en ze kunnen allemaal samen gecombineerd worden...
Dilemma....


Vraag mij niet waarom maar ik nam gewoon de rode stofjes uit mijn rek.

Na lang zoeken kwam ik uit op dit geweldig patroontje van Sofilantjes.

Ik zag het al volledig voor mij. De 2 stofjes blauwe paspel ertussen een blauwe strik.

Iedere keer als ik aan iets begin zie ik het altijd groots en geweldig. Maar het resultaat is altijd net een tikkeltje anders.
Deze keer is het exact geworden zoals ik voor ogen had.

Het patroontje is een digital patroontje.

Ik heb een hekel aan knippen en plakken maar bij de patroontjes van Sofilantjes kan je enkel de maat die je nodig hebt aanvinken.
Resultaat: minder papier nodig, minder knippen en plakken en heel overzichtelijk!




Stofjhes  check
patroontje check
en nu knippen maar.

Ik koos zonder Nina op te meten maat 92.
Een kleine risico maar Nina lag te slapen en ik was ongeduldig.








Maar ik had geluk. Patroontje viel PERFECT op maat.
SUPER




Ik koos voor een afwerking met paspel.
Tussen de 2 stofdeeltjes om net dat tikkeltje extra te hebben.
En liet het doorlopen over de schouderbandjes en hals.











Nina en ik zijn in elk geval heel tevreden met het resultaat!


En de 2 stofjes en het patroontje leefden nog lang en gelukkig.....






Klik op onderstaande foto voor meer info ivm het patroontje



250x250-amare--banner

3 opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.