The Battle of the Blogs

Een tijdje geleden lanceerde ik een wedstrijdje tussen blogsters.
Ik deed een oproepje via fb en kreeg wel meer dan 100 mailtjes!

Totaal onverwachts.
Ik heb alle blogjes een voor een gelezen. En de 10 blogjes die mij het meeste aanspraken dat werden mijn eerste 10 kandidaten.

Ronde 10 gingen we van 10 naar 5.

Deze 10 blogsters :


 blogster 1 






blogster 2
 



blogster 3




blogster 4










blogster 5





blogster 6




blogster 7




blogster 8


blogster 9




blogster 10



Namen alle 10 deel.
Je kan hun creaties nog bewonderen door op voorgaande linkjes te klikken.

Alle 10 waren ze er volledig voorgegaan.
Alle 10 prachtige creaties!
Ze kozen het stofje en patroontjes zelf.
SUPER GEDAAN!

De 5 kandidaten die door konden gaan naar de volgende ronde werd gekozen door middel van stemmen.

Dit werd een helse stemmen-ronsel race.
Dit was niet echt het plan dat ik voor ogen had.
Ook de kandidaten zelf voelden hun hier niet zo goed bij maar ze omdat ze door wilden gaan naar de volgende ronde gingen ze voort met hun campagne.

Ik denk dat heel facebookland gestalkt werd door fotootjes en linkjes!

Met deze mijn excuses hiervoor.

De 5 creaties met de meeste stemmen gingen verder naar ronde 2

En hier zittten we dan , op het einde van ronde 2.

Deze 5 blogster : evi, marie-paule, zoë, saskia en femke gingen er weer volledig voor.

Ze mochten zelf een keuze maken uit een beperkt aantal door mij geslecteerde stofjes.
Wie het meeste stemmen gehaald had op de stemmenronde mocht als eerste kiezen. Zo had niemand hetzelfde stofje.
Deze keer was er ook een thema :  100% BIOLOGISCH.

Het stemmen laten we ook volledig terzijde en werken nu met een leuke jury.

De jury geeft punten: 3 punten aan hun nummer 1
                                   2 punten aan hun nummer 2
                                   1 punt aan hun nummer 3

Op 4 juli worden al deze punten opgeteld en gaan we verder naar de finale met 3 blogsters!

Dit is onze jury:



1) Sofie Devriendt   (iedereen kent haar nog van FINO IN FONDO)
2) Natasja De Roeck (ook haar kennen we zeker nog van TASJKE en co)
3) Liesbeth Pryck (eigenares van een leuke groene webshop voor zoontjes : DE GROENE KAPOEN)
4) Marijke De Backker (eigenares van zowel een bakstenenwinkeltje en webshop met allemaal leuke  spulletjes voor al jullie kleine spruitjes  DE BLAUWE KAPITEIN)
5) Vicky Herman ( eigenares van DE KINDERBOETIEK , een geweldig webshopje met leuke kinderkleertjes)
6) Ellen Delombaerde ( zij is sinds kort de nieuwe eigenares van KLEINE PADDESTOEL, een vrolijke webshop met kleurrijke kleertjes)
7) Lindsy Van Espen (een van mijn favoriete blogster met het blogje STANNEL)
8) Patricia Metten  ( een vrolijke blogster met het blogje MoonStar)
9) Marleen De Vriese ( mijn wekelijkse leesvoer ;-) PETROL and MINT )
10)Joke De Raedemaecker  (ook deze staat wekelijks op mijn leesmenu PASPELPOEZEN)
11) Laura B. da Lança  ( elkaar nooit ontmoet maar op nog geen 5km van elkaar opgegroeid , QUERIDA )




En dan hier de creaties van onze 5 super kandidaten.


1) EVI  (klik op haar naam om haar volledige blog te zien)






2) Zoë (klik op haar naam om haar volledige blog te zien)





3) Marie-Paule  (klik op haar naam om haar volledige blog te zien)




4) Saskia  (klik op haar naam om haar volledige blog te zien)




5) Femke (klik op haar naam om haar volledige blog te zien)





Het lot ligt deze keer volledig in handen van onze jury!

Succes allemaal en nu maar wachten tot 5 juli!
De 3 finalisten worden op 5 juli bekend gemaakt!!


Lieve groet Deborah












5 opmerkingen:

  1. Waaaahhhh!!! Her is zoooo spannend. 5 juli is mijn verjaardag :) Bij deze wil ik je nog eens bedanken om mij deze kans gegeven te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het al een heerlijke ervaring geweest! Ik vond het echt heerlijk om mezelf uit te dagen en mezelf wat verder te pushen. Ik heb er al van genoten! *fingers crossed dat we nog wat langer mogen blijven * "Adivastyle"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De temperatuur zal hier dus nog extra hard stijgen dit weekend van spanning alleen al :) Iedereen heeft al supermooie dingen gemaakt, ook de 5 voorgangers die helaas afvielen hadden echt toffe creaties. Bedankt Deborah voor het leuke initiatief. Het was voor mij ook een uitdaging om eens out of the box te denken en te naaien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze alle 5 leuk! Maar ik heb toch een duidelijke top 3!
    Leuke wedstrijd trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog een dagje te gaan :) we krijgen het er alleen maar warmer van!! ik vind het ook super om eens voor uitdagingen gesteld te worden :))

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.