Cas kiest ......

23:34
Met het mooie weer in aantocht besefte ik dat Cas wel heel weinig t shirtjes had....

Met bijna 400 veschillende stofjes in huis kunnen we niet anders dan snel zelf enkele t - shirtjes te maken.


 Jongens van bijna 5 jaar zijn al hele grote jongens en die kiezen liefst zelf hun stofje.
Het moet 'vet cool' zijn.



Cas liep heel zelfzeker naar mijn rek met de tricootjes.  Cas weet dat we voor t shirtjes rekbare stofjes gebruiken  ;-)

Zonder enige twijfel haalt hij er deze rol uit.

SPIDERMAN   rules

Ik zuchtte , maar knipte dan toch 50cm af.
Uit 50cm kreeg ik 1 tshirtje en 2 tanktops.
Dit stofje heeft een breete van 160cm , breder dan de meeste rollen.






Voor het tshirtje ging ik voor een modelleke dat in de OTTOBRE staat.
Een gecombineerd t shirtje met aan de voorkant gewone mouwen en aan de achterkant raglan mouwen.



De tanktopjes combineerde ik met een effe rode achterkant.





Cas was in ieder geval enthousiast... En daar doen we het toch voor...
De stofjes voor zijn andere tshirtjes koos de mama zelf   :-)









stofje: cas&nina 
patroontje: Ottobre
foto's: Jardena Gruszkow




4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Wij zijn ook zware fan van dit stofje!en zo blij dat deze extra breed is je kan er veel mee he;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hehe zolang jij ook nog wat mag kiezen is het oké :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uiteindelijk moet hij het dragen, he ;) Vind het wel tof, hoor. En bij de volgenwe beurt om te kiezen, verstop je toch gewoon de rollen die je liever niet wil!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.