Summer proof!!! The Lana Dress

Een tijdje geleden testte ik voor Olga van Coffee and thread deze leuke lana dress. Je kan m hier bewonderen.

Het model lag mij wel. Gewoon simpel . (En heel snel ineen)

Deze keer liet ik de mouwen vallen.
Ik nam het patroon exact over zoals het moest, met uitzondering van de ruffles aan de mouwen. Deze liet ik gewoon weg.

Jurkje zit heerlijk en je kan ze in iedere lengte maken.






Deze keer ging ik voor kort.
Een beetje te kort naar mijn goesting.
Maar laten we eens zot doen.
10 cm langer had iets comfortabeler geweest.
Gelukkig zit ze snel ineen en heb ik nog heel veel leuke stofjes op 't oog!

Een maxi-dress met dit patroontje staat ook nog op mijn planning!







Fotocredits gaan naar mijn 7-jarige (bijna8)zoon!

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.