Nina blouse - blogtour


Wanneer ik de oproep van Coffee and thread zag voor deze Nina blouse, kon ik niet anders dan mij ervoor aan te melden.
Een Nina blouse voor mijn Nina.
Nina denkt trouwens dat Olga dit bloesje speciaal voor haar ontworpen heeft.  :-)

Ik koos telkens een soepel vallend rayon stofje.
De versie met korte mouwen en bloemen ( een stofje van cotton+steel) is haar favoriet!
Begrijpelijk, want de kleuren staan haar geweldig!



Het is een basic blouse, maar dan toch eentje met een karaktertje dankzij het klein detailtje aan de schouders. De plooitjes.




Later maakte ik nog eentje met lange mouwen omdat de zon hier in Belgie precies toch nog niet wil doorkomen.
Ook hiervoor gebruikte ik een soepel vallend stofje!





Wil je ook graag je eigen Nina blouse maken?
Ga dan snel naar hier  , gebruik de code 'ninapatterntour' en geniet van een korting van 20%!




Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.