Issie top tour

04:20


Weer mocht ik een leuk patroontje van SEWPONY.Mijn allereerste SEWPONY patroontje die ik ooit maakt kan je hier zien.

And again a great pattern from SEWPONY.
Here you can find out about my first SEWPONY dress.



Wanneer ik de oproep van de ISSIE top zag twijfelde ik geen seconde.
De patronen van Sewpony zijn allemaal super en dan nu eentje in het tricot. Mijn comfort-zone! Jeuj!

When I saw the call for the Issie top. I didn’t hesitate a moment. All of Suz her patterns are great!
And now, she made one for jersey fabric. My comfort-zone! Yeah!!

Ik maakte er wel 1000  ( bijna toch ;-) )
Je kan ze hieronder allemaal zien.

I made 1000 of them  (allmost  ;-) )
You can see my test versions here.






Ik hou van patronen met vele mogelijkheden.
En de Issie top is zeker zo een patroon.
Ik hou niet van patronen uitknippen.
Maar dankzij de Issie top knip je 1 x je patroon uit en je maakt er wel 1000 verschillende creaties mee!

I really love  a pattern with many options!
The Issietop has many options!


1 patroon 1 zelfde stofje en toch 3 verschillende creaties.
dat deed ik met mijn laatste 3 Issietops!

Ik maakte er zelf een voor mijn zoon!

1 Pattern, 1 same fabric and 3 different tops!
I even made one for my son!










Meisjes houden van kleedjes.
De Issietop tover je in 1, 2 3 om in een leuk kleedje!

Girls loves dresses.
You turn the issietop into a dress in no time!










Ik hou van snel naaien en daar is de Issietop perfect voor.

I love quick sewing projects.
The Issie pattern is perfect for that.


Het patroon is nu hier tot het einde van de tour voor 10% korting te koop met de code: ISSIERELEASE10 en het patroon is zelfs beschikbaar in het Nederlands!

 When you buy it within the pattern tour you get a 10% discount with this code: ISSIERELEASE10


 
 
 
MONDAY 23/10: anaaisID//frl.love//naaisgerief//
WEDNSEDAY 25/10: VINK//amore//MeToezie//
FRIDAY 27/10: Beletoile//Flaflinko//Froleintilia//Ariane//
MONDAY 30/10: Riddersenrozen//128//
WEDNESDAY 1/11: WithlovebyEva//ByDagbjort//Stannel//
WEDNESDAY 8/11: Creativecatoo//Justaddfabric//Casennina//



Patroontje: ISSIETOP van SEWPONY
Stofjes: allemaal bij Cas&Nina

3 opmerkingen:

  1. Mooi staaltje bandwerk. En toch allemaal zo verschillend. Ik denk zelfs dat die voor je zoon m'n favoriet is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je maakte er nogal werk van. Ze zijn stuk voor stuk PRACHTIG!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.