Finch Fabrics !!! GOEDGEKEURD!




Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje over een nieuw stofje.
Ik ging onmiddelijk piepen en was onmiddelijk verliefd.

Leuke paneelprintjes op een tricot stofje!
Ik hou van tricot maar hou nog meer van paneeltjes dus dit was ideaal voor mij!

Ik bestelde ze allemaal. Al de 5 printjes!
 




Er werden er maar 3 geleverd de 2 anderen zijn voor een maandje later.


Ik keek enorm uit naar mijn eerste levering!

Plots kreeg ik uit verschillende hoeken de vraag hoe het nu zat met de print.
Blijkbaar zou ze verkeerd gedrukt zijn.
Ik had er niks van gehoord maar ging het zeker bekijken.

En dan waren ze er de mooie stofjes. Kwaliteit van het stofje is super dat voelde ik direct.
De kleur van de print was nog mooier in het echt dan op de foto.
En dan goed kijken naar de stof.... Idd de print staat niet juist!!!
Ik moet toegeven dat ik zelf heel hard telleurgesteld was.
Ik had dit graag op voorhand geweten.
Maar dan keek ik terug naar de stof en volledig verliefd.

Ik ben dan maar zelf aan de slag gegaan met de stofjes.
Ik koos pluisjes beer voor Nina en cactussen voor Cas.







Ik kan alleen maar zeggen.. Print verkeerd of niet... Het maakt niet uit. Totaal niet zichtbaar of voelbaar.
Deze stof is van superkwaliteit. Ondertussen al gewassen en de kleur blijft helder, stof blijft stevig en geen enkele krimp ondervonden!

Laat de 2 andere printjes nu maar snel komen!!!!

GROTE FAN HIER!!!

En aan het verkoop van deze stofjes te zien ben ik niet de enige.

pluisjes beer en bloemen meisjes op nog geen week volledig uitverkocht!
Geen paniek herbestelling is onmiddelijk gedaan  :-)

2 opmerkingen:

  1. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Neem gauw een kijkje op mijn blog: http://dewereldvansazul.blogspot.nl/2015/04/liebster-award.html
    Succes! Ik ben benieuwd naar je verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel Saskia.. Ik ga het vanavond eens grondig bestuderen... :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.